#30156  by asso
 08 Jun 2017 17:38
Regulament Useri



Important


➤ In cazul în care sunteţi deranjaţi pe unul din canalele publice/private, vă rugăm contacţati un membru al Staff-ului.

➤ Nu percepem nici un fel de taxă pentru canale permanente, grade administrative de pe TeamSpeak sau orice altceva ce are legatură cu TeamSpeak 3.


Regulament General


➤ Nu faceţi reclamă pe chat(indiferent daca e privat sau nu), în nickname,avatare, în numele, topicul ori descripţia canalului → ban permanent

➤ Sunt interzise discriminările religioase, etnice, rasiale, sexuale etc. → Ban 24h

➤ Nu sunt admise insultele sau cuvintele vulgare în avatare, nickname-uri sau descrieri → Ban 12h

➤ Nu este permis să faceţi flame (atac verbal si/sau insultă către alt utilizator) pe canalele Publice sau cele Private → Ban în funcție de situație

➤ Nu puneți muzică pe canalele publice fără acordul participanţilor şi evitaţi certurile. Pentru discuţii aprinse sau intime folosiţi un canal privat. În caz contrar veți fi sancționați cu Kick de pe server.

➤ Evitați să deranjați userii de pe un canal mutându-vă în mod repetat pe acel canal, țipând prin whisper sau orice altă acțiune pe care voi o considerați distractivă, dar care deranjează toti userii de pe respectivul canal veți fi sanctionați cu → kick de pe server până la ban 12h

➤ Fiecare user poate beneficia de maximum două server icon-uri din categoria de "GRUPE JOCURI"

➤ Conectarea de pe două sau mai mult de două identități (pe același ip) duce la restricționarea accesului pe TeamSpeak permanent.


Canale Permanente


Informații despre gradele ce le poți deține pe un canal permanent


➤ Cei cu gradul - ''Administrator canal" au tot dreptul de a da kick, interdicție sau cenzură persoanelor nepoftite pe canalul respectiv.
Info: Doar un singur ''Administrator Canal'' va fi desemnat per canal{Pot exista excepții)

➤ Cei cu gradul - ''Moderator canal" au tot dreptul de a da kick sau Mute persoanelor pe canalul respectiv, deasemenea, pot edita parola, descripția şi imaginea canalului după cum poftesc.

➤ Cei cu gradul - ''Interdicție" interzice: Vorbirea / Mesajele / Poke-urile[Persoanelor de pe canal] cât și intrarea ulterioară pe canal.

➤ Cei cu gradul - ''Mute" interzice: Vorbirea / Mesajele / Poke-urile pe canalul respectiv de la persoana care are acest grad.


Informații despre crearea unui canal permanent


➤ Numele unui canal Permanent nu trebuie sa înceapă cu un simbol sau cifră. Exemplu: <3 | 1canal | <1x | 34BC3 | 3exemplu , abc-nume,

➤ Numele canalului nu trebuie sa conțină mai putin de 4 caractere.

➤ Pentru canale permanente, va rugam creați o noua cerere si contactați un Administrator/Super-Moderator pe serverul de teamspeak pentru soluționarea cererii.

➤ De altfel, aveți în vedere ca orice canal din secțiunea ''Canale Permanente'' se va șterge din următoarele motive: Lipsă activitate, încălcarea regulamentului de către proprietarul acestuia.

➤ La crearea unui canal permanent, nu se va accepta mai mult de un sub-canal.

➤ Nu se vor accepta canale cu intentia de a fii cât mai sus în lista, de exemplu AAA-Nume, etc. [Pentru asta există CTRL+F si cauți canalul]

➤ Orice canal ce nu are o cerere, și nu este trecut în topic ca a fost făcut pe baza de o cerere, va fi șters. Excepție Canalele Premium



Canale Temporare


➤ Moderator Canal va fi primit automat odata cu crearea unui nou canal Temporar.

➤ Acest tip de canal nu trebuie să includă cuvinte jignitoare, ofensatorii. În caz contrar canalul va fi sterș, în caz de insistență se riscă → ban intre 2h și 4h



Reclamațiile


➤ Pentru fiecare reclamație in conținut sa fie precizat numele reclamatului.

➤ Orice reclamație nou deschisa trebuie sa aibă o dovada (înregistrare sunet sau screenshot) pentru constatare, in caz contrar reclamatia va fi declarată 'Respinsă'.

➤ In fiecare reclamație nou deschisa, postează doar reclamantul , adminul reclamat si staff-ul Overplay România In caz contrar veți fi sancționați.

➤ Intr-o reclamatie adresata catre un Membru Administrativ, acesta poate să-și raspundă la reclamație in apararea lui, însa nu are dreptul sa inchidă reclamația, decât în momentul în care acesta a fost solutionată va fi închisă de catre un alt membru administrativ.

Atenție

➤ A nu se face Reclamatii de tip "Ma injurat pe privat", pentru conversatiile private ofensatorii rog să folosiți opțiunea de pe TS numita și "Add as Blocked"

➤ A nu se face Reclamatii de tip "Mi-a dat interdictie,mute", un Administrator/Moderator Canal are tot dreptul să vă dea aceste două sancțiuni în caz că nu sunteți binevenit pe canalul administrat de acesta.


Informații


➤Orice jignire adusă staff-ului va fi sancționată în funcție de gravitate.

➤Multiplele conectări pe server intr-un interval mai mic de 5 minute vor fi sancționate cu → ban 1h

➤Orice modificare în prezentul regulament va fi specificata în momentul sau după aplicarea acestuia. Ulterior în cazul în care o regulă noua va fi implementată/modificată care afectează utilizatorii TeamSpeak-ului, se va trimite pe tot Serverul -ul un mesaj prin care se va notifica acest aspect.

➤Daca vrei sa aplici pentru functia de Helper pe serverul de TeamSpeak, ai în vedere că trebuie să citești cu maximă atenție acest topic.

➤La intrebarea din aplicație "Ai citit regulamentul?" va trebui sa raspunzi cu, codul din regulament care are font Italic și cu caps.




Regulament Staff



➤ Nu aveți voie să:

● vă lăudați cu gradul.
● vă adresați jucătorilor cu „ba” sau „ma”
● abuzați de comenzi sau de grad în general
● dați ban/kick fără să aveți dovezi
● jigniți/insultați/profitați/ignorați jucătorii sau ceilalți colegi din staff
● favorizați userii. (Regulamentul se aplică tuturor)
● creați canale permante daca nu există un o cerere pe forum în baza creari acelui canal
● upgrade . Veti primi in functie de activitatea pe server

➤ Dacă sunteti în Staff nu sunteți cu nimic mai presus decât un user, nu vă credeți zmei în fața altor useri

➤ Și voi trebuie să respectați regulamentul userilor

➤ Stafful trebuie sa fie serios, cu un limbaj ca atare. Un membru al staff-ului trebuie să fie exemplar celorlalți useri

➤ Gradul și vechimea nu reprezintă o scuză de a nu te comporta corespunzător atribuțiilor tale

➤ Sunteți obligați să verificați în fiecare zi daca aveți o reclamație sau o cerere de unban deschisă pe numele vostru pentru a prezenta în maxim 24h dovezile voastre.

Atenție

➤ Când banați pe cineva sunteți obligați obligați să specificați clar motivul, (Injurături, Reclamă,etc), cei care pun motive spre exemplu (****, Pa, Jet, etc) vor fi sancționați. Această regulă este valabilă pentru toți.


[center]Conducerea serverului OverPlay Network își rezervă dreptul de a lua decizii în afara regulamentelor, atunci când se urmărește bună funcționalitate a serverului.

Dacă nu sunteți de acord cu acest regulament va rugăm să nu rămâneți pe serverul nostru și să vă deconectați imediat.