Vrei să faci parte din staff-ul nostru?! Atunci aici este locul unde poți sa faci o cerere și te poți alătura familiei noastre.
 #30675  by nistoras
 12 Feb 2018 19:41
1) Informatii de baza
  • Nume de utilizator Minecraft: nistoras
  • Nume de utilizator precedente: -
  • Varsta*: 18
  • Primele 7 cifre din CNP: 2990508
  • Ai microfon functional si acces la TeamSpeak/Skype:?(da/nu) Da.
  • Limbi straine cunoscute: Engleza- avansat.
  • Screenshot cu orele jucate: https://imgur.com/a/ky9vG
  • Screenshot cu numarul total de voturi: https://imgur.com/a/uIXup

2) Cat timp ai la dispozitie pentru a-l dedica rolului de Helper?: Având în vedere că sunt studentă nu am așa mult timp liber, dar în jur de 2 ore în timpul zilei și 3-4 în timpul nopții, asta în timpul săptamânii, iar în week-end 4-5 ore, depinde.

3) Ai fost vreodata bannat pe vre-un server?: Nu.
Daca da, te rugam detaliezi.

4) Spune-ne despre cel mai bun moment al tau de pe serverul nostru: Cel mai bun moment a fost la început când am văzut că cei de pe server nu te tratează cu indiferență și după o perioadă de timp ajungi să te simți ca într-o familie.

5) Spune-ne despre o greseala pe care ai facut-o in ultimul an. Cum ai rezolvat situatia? Ce ai invatat din greseala?: Am ajuns la facultate și nu i-am acordat interes deloc, am avut multe de pierdut din cauza asta. De atunci am învățat să-mi organizez mult mai bine timpul și să nu mai las lucrurile importante deoparte.

6) Ce alte hobby-uri inafara de Minecraft ai?: Cititul, fotografia, călătoria.

7) Ai experienta precedenta in moderarea sau conducerea serverelor?: Nu.
Daca da, detaliaza ce rol ai avut, ce abilitati ai acumulat si cum te vor ajuta acestea in rolul de Helper.